2009. augusztus 14., péntek

Szék görbefából

Szeretem ezt a színes széket, ami a virágok közt álldogált a kertben. A férjem készítette görbefából. Én lelkesen támogattam az ötletet. Utána alig vártam, hogy engedélyezze számomra a befestését. Éppen vidám volt a kedvem, így a szék is élénk lett, tarka-barka. Vetekedett a körülötte hajladozó virágokkal. Örült, hogy se az eső, se a vihar nem tehet kárt benne, mert az akril festéket lakkal tettem tartósabbá.
Hozzávalók:
  • Háncsuktól megfosztott, hol egyenes, hol görbe fák.
  • Néhány régi használati eszköz vagy bútor darabja.
  • Akril festékek és lakk.
  • Szerszámok: fúrók, kalapács, szorítók, ecsetek.
  • Faragasztó, szegek.
  • Lelkesedés, ihlet, türelem az újrapróbáláshoz, ha nem sikerül elsőre - ezek a legfontosabbak.
Mindezek után hátra is dőlhetünk kényelmesen. Persze, egy másik székben, hogy ezt nézhessük.

2 megjegyzés: